-

Alla inlägg under april 2012

Av jossan och idha - 30 april 2012 12:24

BLOGGPAUSE   nån dag typ

Av jossan och idha - 16 april 2012 16:20

Heej!

Idag så har  jag varit med sassa det var roligt.

Ikväll ska jag vara med aggan och vi ska spring det blir säkert bra..

Imorgon så ska vi ha hk i typ 2-3 timmar det ska bli roligt alltså i skolan:)

Och imorgon så kommer min systemkamera "jippi" det ska bli awesome.

Kommer mycket mer bilder då för min gammla kamera har gett upp typ menemn herå.

 

 

Av jossan och idha - 15 april 2012 10:51

heej jossan här ö igentligen så har jag som inget attskriva men imorgon så börjar skolan längtar inte menmen ligger i sängen nu och har just vaknat.Herå //jossan

   

Av jossan och idha - 15 april 2012 10:51

heej jossan här ö igentligen så har jag som inget attskriva men imorgon så börjar skolan längtar inte menmen ligger i sängen nu och har just vaknat.Herå //jossan

Av jossan och idha - 11 april 2012 21:02

Heej nu har jag gjort en ny header men jag ändrade inte nåt mer för  Idha hade ju gjort en svart bakrund så jag gick efter den menmen det var det jag ville säga menmen läs gärna min blogg jossan tryck på den råsa länken så kommer du till min blogg och om du trycker på den blå så  kommer du till iidha menmen herå// Jossan

 
Av jossan och idha - 11 april 2012 20:22

Heej jossan här jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge och då mena jag jätte länge men vet som inte vad jag ska skriva om och sånt menmen det har som inte hänt så mycket på den tiden förutom att jag har bestämt mej för att ta tag i den här bloggen och som fixa till den lite och massa sånt menmen börjar med att lägga utt massa bilder från i vinter så det blir bildbomb nu..

                   

Blev några bilder från fjällen med aggan och lite från stugan och sånt menmen ska fixa på bloggen nu så herå

Av jossan och idha - 9 april 2012 18:35

Hejj ! nu har vi inte bloggat på ett bra tag men vi / jag i alla fall tänker försöka göra ett inlägg lite nu och då med både text och bilder. Nu har vi påsklov fett chill   Men det kommer komma ny Design så jag ska göra en nu   men skriver mer

i kväll eller lite senare. Hejdå. / IDHA


   


Foto tagit av : IDHA



Sök i bloggen

Presentation


Hej! vi är två tjejer som är kusiner som äger denna blogg här får ni kolla på bilder från våran vardag osv osv.. fortsätt kolla och följ oss gärna på blogglovin :)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards